lördag 31 januari 2009

Det sista inlagget

Danger danger high voltage!
Nu sitter jag har igen brevid Malin som inte har skrivit ett enda inlagg an sa det ska bli spannande. Vi har just kakat frulle och idag blev det choklad pannkaka, riktigt gott och onyttigt, forsokte kompenserade det genom att ata en massa frukt.
Som Kittan redan har skrivit sa gjorde vi en massa roliga grejer igar, Harvard och andades in "the smart air" och tuchade John Harvards fot, MIT inget jatte spannande men kul att se alla Geek Mc'nerds, Boston Museum of fine arts skulle ha gjort min mormor vaaaaldigt glad, sa mormor om du laser detta sa hoppas jag att du ar stolt over mig.

Nar vi kom tillbaka till hotellet valdigt trotta sa satte vi pa lite ABBA och hoppade i sangarna och dansade. Sen kom Kevkev och Alex (plus en av deras vanner) till hotellet och tittade nar vi at Ben & Jerrys och lyssnade pa music!

Idag ska vi ha en genomgang av veckan och sen ska vi bege oss in till Boston city och Newbury street ( en av USA storsta shopping gator) synd bara att jag inte har sa mycket pengar kvar! Jag kopte ett par sneaker igar ocksa pa den efterlangtade Adidas affaren, och den har ganger var det en bra affar ingen san dar som var pa outleten.

Nej nu ska jag ga tillbaka till frukosten och se om jag kan trycka i mig nagot mer att ata och sa ses vi nasta gang i Sverige!

Hej hopp gummi _____
Alot...a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar