lördag 31 januari 2009

hej

Woo, har inte skrivit på ett par dagar märkte jag nu. Har just tryckt i mig blueberry och strawberry pancakes med maple syrup. Måste få påstå att maple syrup var en aning överskattat men det funkade! Nu ska jag göra en liten utläggning om vadän dessa sista dagar bringat, ska försöka hålla det lite kort.

Torsdag

Torsdagen var nog den roligaste dagen av alla. Vi hade bara halvdag i skolan sen åkte vi till Wrentham Village. Den feta outletbyn jag pratat om. Jag gick med Kevin och Alex och det var askul! Var nog då vi blev riktigt bra kompisar tror jag. Jag vet att Kevin har hittat ett sätt att översätta våra blogginlägg, så om du beg to differ, bring it on. I alla fall gick vi i wrentham, det var ett stört minisamhälle med bara outletbutiker. Eftersom dom hade fått sluta efter halva dagen så var det typ inga andra där, ganska spökligt men sjukt kul. Köpte 2 par converse, 1 par vans, 2 cktröjor och 1 zoo york tröja. Fick allt det där för cirka 800 kronor. Sjukt värt. På kvällen kom kevin och alex och plockade upp oss i kevins megabil och vi åkte till solomon pond mall, eller rättare sagt T.G.I Friday. För er icke streetsmarta människor betyder det Thank God It's Friday. Där åt vi feta burgare, revbensspjäll, pommes, root beer och allt möjligt. Träffade några av kevin och alex kompisar där också, bland annat mike som är astuff. Glömde säga att det bara var jag, lotta och malin där. Efter vi käkat gick vi en kvällstur i mallet, provade roliga kläder på forever 21 och åkte sen hem.
Nu ska vi tydligen få en assignment, så hinner inte skriva om dom andra dagarna. Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar