lördag 31 januari 2009

My last words....

Da var aventyret nastan over, bara en frukost och en sista bilresa kvar till centrala Boston sen maste vi satta oss pa det dar forbannade flyget hem:(

Igar hade vi dock roligt eftersom vi fick besok pa kvallen av Kevkev, Alex och deras kompis Anthony(som var skittrevlig). Vi Mali och Kittis fargade haret och vi proppade i oss mangder av Swedish fish och gudomlig Ben & Jerrys, nar vi senare skulle ga och lagga oss fick jag och min roomy Kittis angest over att vi skulle aka hem och vi insag att veckan har gatt forjavla fort sa nu medans det finns tid vill jag skicka nagra sma tack till vissa personer.

1. Till lill Kittis som har statt ut med mig som room mate heela resan lang och delat manga forskrackliga mornar samt underliga samtal om lite vad som helst. Aven Catrin ska ha cred for att ha klarat av manga hartorknings episoder pa sena kvallar i varat lilla hotellrum.

2. Aven fast hon inte kan forsta svenska vill jag tacka min host Jordan, Kevin, Alex och alla andra hosts som varit jatte trevliga och snalla mot oss. Utan er hade den har resan inte varit halften sa rolig:D

3. Till alla medresenarer (Tommy B and a half (Tomas, Fredrik), Lena, Catrin, Emma, Lotta, Malin, Kittis och Simon(nar du inte javlas pa flygrt dvs) Ni har varit det basta med resan!!

Sa da saknas det bara att saga tack a hej!!!!

Bye bye Suckeers, see ya soon in Ume....

///Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar