fredag 30 januari 2009

Bye bye Hudson students

Ikvall har vi varit med Kevin och Alex + nagon av deras vanner som jag inte kommer ihag namnet pa.. Vi har iaf bara chillat pa hotellrummet, jag och Malin har fatt varat har fargat=nice. Tack for det Lotta! Malin sager sakert tack till Lena ocksa! Alla har provat pa lite "tool-sight" som var ratt coolt! Men hur som helst var det iaf jattesad att saga hejda till dem nu men vi forsokte fa de att overvaga att komma till sverige och de lat taggade! Jag skulle kunna stanna har minst en manad till...

Tidigare idag har vi som tidigare sagt varit och kollat in Harvard University och M.I.T! Det var jattecoolt att fa se de platserna och ja.. bara vara dar! Efter besoken pa skolorna for vi till Boston Museum of Fine Arts som ocksa var en sevard upplevelse. Mycket fin konst och mycket intressant historia! Saklart sa skulle jag nagon gang lyckas skamma ut mig lite... Jag och Simon ar pa museumet i typ ett jattestort rum/sal-something. Simon satter sig i soffan och jag tanker "Yes, nu kna jag finally lay back". Sa jag faller bakat i stolen och den glider pa golvet och det ekar saklart jattehogt i det gigantiska rummet som vi ar i... En av guiderna som star nagra meter ifran oss fnissar lite for sig sjalv och de andra bara kollar pa mig, det var lite pinsamt.

Igar hade vi allsang i bilen med allt fran nationalsangen (som jag btw tydligen inte kan sa bra sa jag ska lagga in den pa mp3n) till Back Street Boys, hehe. Det var kul, sa eftersom vi var sa inne i sjungandet sa fortsatter jag, Emma, Lena och Sara nar vi gar mot affaren vi ska till. Sa dar gar vi och sjunger "Hej tomtegubbar slar i glasen och lat oss..." och jag kan tanka mig att det later ganska konstigt for de som inte kan svenska. Anyway sa vander en kille sig om och sager ngt men ingen uppfattar vad, han verkade lite mad men anda funny sa..

Dagens flummening blev anda nar jag pa museet sa "Ja, min mamma ar ju ganska konstig sa hon vill att jag ska ta massa kort". Jag menade inte konstig as in wierd utan konstig as in konstnarlig.. hmm.

Nu ar det sovdags for mig, alla andra ar redan in bed tror jag! Sa om det har ar det sista inlagget sa hoppas jag att ni har enjoyed the blog! Jag kommer verkligen att sakna att vara har och deras skolsystem even though it will be nice getting back home!

Byeee// Kittis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar