onsdag 28 januari 2009

snowstrom

Igar natt rapporterade man pa nyheterna att Hudson high skulle vara stangt pa onsdagen pa grund av snon. Pa morgonen rapporterade man att det var storm i ute. Lotta Simon och Malin vaknar upp och kollar ut igenom fonstret och forvantar sig storm. Men vad ar det vi ser, en vanligt snofall som vilken dag som helst i umea. Men skolan ar alltsa stangd, det tontigaste jag har hort pa lange! Vad ska vi svenskar gora da? Vi fick skriva en liten rapport och sen ake vi ivag och skulle ata mexikansk mat, kanske det inte godaste jag har atit pa lange.. Sen besokte vi ett pharmacy och det var bland det roligaste jag ahr gjort, det finns sa mycket grejer jag kunde ha varit dar huuur lande som helst. Jag har ocksa kopt CARMEX for halften av mina pengar.

Har kommer historien om Carmex, Lisa min kara syster hade en burk med carmex ( lim blam). Jag och Emma alskade detta otroliga carmex. nar vi kom till usa var carmex det enda vi pratade om. hypade det jatte mycket och nu nar vi besokte pharmacyt sa kopte alla minst tva carmex var! YOU MUST LOVE CARMEX

Nu sitter jag i alla fall i hotellets datarum och skriver pa bloggen i blota klader for att vi just har varit och badat i jacuzzin med vara hosts, och jag som hade glomt min bikini fick lana Kittis Sportiga bikini och det ar ocksa en rolig historia om den handelsen men den orkar jag inte dra nu. jag ar for trott sa jag maste ga upp till rummet och lagga mig i min otroligt skona hotell sang!

Hors i morgon efter att vi har varit och shoppat garnet pa en stor outlet!
L to the D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar