fredag 30 januari 2009

Nast sista dagen

Hej och hey!
Jag var trott som fa igar sa jag hann eller orkade inte skriva, och jag forstar att ni har saknat mig valdigt mycket! Just nu sitter jag pa VHS-class med min host Kara, men det ar inget intressant sa jag tankte snabbt dra genom gardagen.

Vi vaknar upp ahh solen skiner igen dags for oss att gitta fran hotellet.... Torsdagar innebar halvdag (ibland) for Hudson High studentsen och det innebar tva lektioner och sen shopp shopp pa wrenthall outlet. Dar man kunde ga runt i tre timmar och kolla pa klader klader och skor.. Dock ar jag valdigt besviken att det inte fanns nagra snygga sneakers forutom Converse, dom hade puma nike och adidas men tror ni att jag hittade nagra sneakers, nej nej och ater nej, hur kan dom ha alla dom perfekta affarerna och inte ha nagra snygga sneakers? Jag inforskaffade nagra grejer i allafall men inga skor, bla blev det en snygg troja till min lillebror fran zooyork (hoppas att du laser detta min bror). Simon shoppade mer an nagon annan, jag fattar inte hur han kan ha nagra pengar kvar, men tro det eller ej det har han?!?!

Pa kvallen sa foljde Jag Simon och Malin med A.J och Justin (Alex och Kevin), the new boyband, och at middag pa T.G.I friday's och at American food. Dar traffade vi ocksa deras kompisar var av en sag ut att vara 30 bast och en annan som en typisk amerikansk boyband kille. Det var nice att hanga med hostsen utan att det skulle vara sa formellt. very very nice...

Nu tankte jag att jag ska skriva ett litet sms till min mor fran internet eftersom att min telefon valdigt braiga telefon inte funkar i staterna, den soker nat hela dagarna langa.. So bye bye sa skriver jag igen nar dagen ar slut och vi har besokt Harvard och MIT...

Diehlarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar