måndag 26 januari 2009

heyyo

Verbala gurun simon här igen. Träffade min guidemate idag och han var grym. ser ut ungefär som justin timberlake gjorde i den gamla goda Nsync-eran och är riktigt sjysst. Han heter kevin. Vi fick följa med dom lite på deras lektioner idag, på första skulle jag dreja en kruka, det gick inte bra. Men fick träffa hans kompisar i alla fall, dom var också awesome. Dock var det en som var lite... taggad.? men det kan jag gå in på någon annan gång. Idag skulle vi också träffa boston student advisory council, detvar kul i dom typ 5 minuterna jag kunde delta innan peanut butter jelly mackor spridde sin ödeläggande arom i rummet och pressade därför ut mig till den dock skönare soffan i personalrummet. Den sköna soffan blev ett minne blott när en lärare kom och poppade upp en burk jordnötssmör i personalrummet också och jag tvingades söka tillflykt på de mindre anmärkningsvärda trästolarna i något som liknade SCA sågens uppehållsrum. I alla fall hur jag fantiserar om sågens uppehållsrum. 2 timmar av trästolssittande senare befriades jag... Kvällens äventyr har de andra skrivit om, så antar att vi inte orkar upprepa det. Nu taggar jag frukost med jordgubbar och vattenmelon. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar