tisdag 27 januari 2009

Hej hej halla alla blogg lasare! ( som inte verkar vara sa manga)
Idag var vi tvugna att stiga upp grymt tidigt for att aka till skolan, det var lite jobbigt men jag ovarlevde, dock ar jag trott som tusan just nu.
Idag har vi varit med vara hosts hel skoldag och traffat en massa roligt folk. Pa min sista lektion som ar art sa traffade jag tva av Karas vanner som var sjukt intresserade av sverige och tyckte att jag pratade med en rolig dialekt, fun fun.
Emma och Lena tycker om sin snygga host, Alex, sa mycket att de bestamde sig for att ge bort Lenas SVEA mossa till honom istallet for den otroligt snygga umea mossan som det var tankt fran borjan. Lena utbrister - Jaa den kommer att lukta Lena da! Vi andra konstaterar att Lena forsoker att utklassa emma i raggningen.

Vi har ocksa varit pa en basketmatch for att fa kanna pa den riktigt schoolspiriten! Det var Hudson Hawks som spelade mot Blue Devils, The Hawks utklassade det andra teamet totalt, vilket publiken som var kladda i beachtema verkade gilla! Alltsa varje match sa bestammer high school kidsen vilket tema det ska vara pa nasta match och den har gangen var det beach, riktigt roligt att se, tjejerna hade kort korta kjolar, vilket dom inte far ha i vanliga fall for da blir dom hemskickade, killarna hade wife beaters som dom inte heller fa ha i vanliga fall pa skolan...

Nee nu ar det dags att sova igen! Bye bye som dom sager i amerikat

Foressten har jag kopt min promdress nu
och foressten sa la sig simon pa golvet imorse och latsades att han var en bebis och vagrade ta pa sig sockarna och borsta tanderna

Peace out Yoghurt fil och Lotta Diehl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar