söndag 25 januari 2009

Imogron borjar det........

Finally! Vi har nu anlant i Boston och ar inkvarterade pa det OTROLIGT fina hotellet Embassy Suites. Resan startade med lite krangel och en nagot dryg flygresa som inneholl film och olika konversationer t.ex om hur flygplan kan falla en kilometer pa tio sek (SIMON!!!!), vilket gor en lite flygradd person som mig sjalv liiite orolig. Men nog om det :P Vi har nu planerat morgondagen som kommer innehalla: ett skolbesok pa Hudson Highschool dar vi far traffa vara elevguider och se oss omkring:D, ett lunchmote med student advisory council och ett town hall meeting pa kvallen.

Boston ar forovrigt valdigt vackert och jag ar GRYMT nojd over att vara har! Sangarna som jag och Kittis har ockupperat ar rent utav himmelska och jag skulle inte byta detta mot en trakig skolvecka i Sverige, Aldrig.

Ska ta mig lite fika nu och fila lite pa presentationen imorgon

Bye bye, ses senare

// Sara (Dragon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar