söndag 25 januari 2009

Forsta dagen in the states

Hej Sverige!
Vi har kommit till vart hotell nu. Det ar lyxigt! Det finns pool jacuzzi och massa annat lyxigt!
Jag, Simon och Malin delar rum och simon hade ingen chans att fa en av de otroligt skona och stora sangarna for dom tog jag och Malin pa tva sekunder, too bad simon!
Idag har vi varit och kollat in omradet och hittat ett stort kopcenter med en forever 21 butik (bli avundsjuk Nicole!) . Jag tankte att jag behover ju inte handla upp alla pengar forsta dagen vi ar har... Men Simon hade andra tankar, jag tror att han redan har handlat upp halva sin reskassa!

Jag har inte riktigt fattat att vi ar i USA an, men det kommer nog i morgon nar vi ska umgas med dom dara pa riktigt! Dock sa har jag handlat Skittels och det var riktigt gott, det var langesen jag at det nu. En annan sak jag kan konstatera ar att jag kommer definitivt ga upp i vikt under den har resan, allt innehaller mangder med socker, ganska gott ibland faktiskt! Na nu ska vi ga och ata middag, for klockan ar ju faktiskt inte sa mycket har, dock sa har man ju lite jetlag...


Efter att ha last genom det jag just skrivit sa kan jag konstatera att jag inte ar nagon hojdare pa att skriva blogg och det kanske ar darfor jag inte har nagon egen men det far ni sta ut med en vecka... Hare kung och sa kommer ett till fint inlagg imorgon

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar