lördag 31 januari 2009

Like a virgin!

Tjopp Svergie!
nu ar det snart dags for att tacka for oss, jag vet att det kommer bli tomt. tycker dock att det ar en fin gest av mig att skriva mitt forsta inlagg dagen vi ska fara. Hej, malin! malin det ar jag. ( sorry petter var bara tvungen)
Veckan har varit en riktig hojdare, sisadar en tolva pa tio-skalan. Vi hoppas pa att komma hem som smartare samhallsmedborgare och battre medmanniskor efter ha andas in samma luft som kommande generations nobelpristagare (vi fruktar dock att komma hem som riktigt GeekMc:Neerds, har hort att det smittar)
Efter att nu har avnjutit Chokladpannkakor med Mr.John kommer vi att forsoka utvardera och ha genomgang pa vad veckan har i staterna har gett oss. Alla kommer nog vara rorande overens om vad den har gett simons foraldrar; en stort behov av storre skohylla at sitt barn. Jag sjalva kommer nog framforallt ta med mig det inspirerande engagemang BSAC medlemmarna visade oss, deras vilja att forsoka forandra sina egna forutsattningar och framforallt den otroliga school spiriten som vi faktiskt kom for att kanna pa. Aven om alla high school filmer och serier saklart ar otroligt overdrivna och dramatiska sa finns anda karnan i dem i verkligheten, den otroliga skolandan som binder dem samman.

So see you soon sweden! And KevKev and AJ - we meet up in Amsterdam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar