torsdag 29 januari 2009





Whats up trips. Gårdagen var inte särskilt händelserik. Till de flestas förtjusning var vi på pharmacy.
Det är USAs motsvarighet till våra apotek, fast de är smått liberalare. Ganska kul att i en butik
med inriktning på hälsa har två proppfulla korridorer med godis. Igår var det sjukaste på ett sätt,
det hade snöat så att det precis täckte marken, och skolan stängdes in. Dom är riktiga wuzzes alltså!
I alla fall så skulle vi träffa våra elevkompisar på kvällen för att käka på Linguine's, men när
Thomas åkte förbi på dagen stod en polisbil blinkande utanför och föga förvånande hade Linguine trasslat
sig in i en relativt halvtråkig sits. I alla fall så sa rektorn för skolan, han som typ main tar hand om oss att
vi skulle styra kosan mot Bertucci's istället, han sa också att eleverna inte kunde komma för det var för dåliga vägar
och det var för långt och fan och hela hans släktträff. Vi käkade förvånande icke-amerikansk pizza som var riktigt god!
Vi hade också en kung servitris som ska hamna på vår andra blogg, så nu måste vi skriva på engelska. Anywho vi skulle ta ett dopp i hotellets jacuzzi när vi kom hem, och gissa vilka som redan satt i poolen. Det var våra elevhomies från skolan. Rektorn hade tydligen inte ringt dom och när dom kom och såg att Linguine's var stängt så åkte dom till hotellet och väntade i poolen. Helt sjukt, dom hade suttit där i nästan 3 timmar och väntat. Hade det hänt i sverige? Om jag varit dom och blivit först backstabbad och fråntagen min rätt till bertuccis och sen riskerat min hälsa till den allt för vältempererade poolen hade jag nog äggat deras bilar eller typ skicka baselena all over the place to do her thing. Kudos till dom i alla fall. Jag tror vi ska bjuda dom på middag idag för att betala igen lite, dessutom ska vi till wrentham village. Det är outleten med 170 butiker jag snackade om. Nu är det frukost med jordgubbar och grädde :) Evening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar