torsdag 29 januari 2009

Jag har ogon i nacken och ska rymma hemifran....

Hej igen dar hemma!

Nu har ytterligare nagon dag gatt och vi har naturligtvis gjort en helvetes massa saker. Igar spenderade vi en heldag pa Hudson High och fick folja med vara hosts pa allt fran AP Calculus (matte pa HOG niva) och en minst sagt underlig liten lektion... Min host Jordan har pa sitt tredje block anatomi och har den absolut konstigaste lararen nagosin. Mr Nanartowich (tror jag han hette:P) haltar runt pa lektionen och i princip skriker ut oredn pa eleverna (helt obrydda btw). Sen, efter att ha skrikit ut sina predikningar, ska han naturligt vis visa upp vad han menar och det ar da forsta bankraden av elever rakar illa ut. Alla elever framfor mig fick utsta sma obehagliga nyp da Mr Nanartowich skulle visa vart i kroppen man har nervknutar som kan gora att man svimmar da de utsatts for hart tryck. En av eleverna svimmade nastan och jag sjalv fick vara visningsexemplet pa vart vi har synnerven i hjarnan. Mr N kom helt sonika fram och borjade peka och trycka pa punkten i bakhuvudet dar nerven lag och avslutade med att saga: "So when next time you hear someone say 'you got eyes in the back of your head' they are telling the truth and as you see it's particulary visable on small Swedes like her, isn't it (kollar ner med stora ogon pa mig och jag nickar medgivande)" otroligt...

Iaf sa ska vi imorgon gora varat efterlangtade besok pa harvard och MIT, sa det ar inte sakert vi hors igen. Jag har planerat att rymma fran gruppen och leva resten av mitt liv i en stadskrubb pa Harvard (som sakert kostar mer an huset jag bor i :P) men med Lenas standigt vakande ogon kan det bli lite tricky. Vi far helt enkelt vanta och se...

Have a god one

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar