tisdag 27 januari 2009

I skolbanken..

Jag sitter just nu pa en datalektion pa Hudson High med min lilla guide Jordan och stirrar in i en skarm med olika kurser och sant. Det ar riktigt fint ute och Jordan jobbar pa men jag borjar tycka att lektionen gar liiite val langsamt:P Lotta occh jag snackade lite snabbt medans hon var har och bada var lite forbryllade over var uppgift idag, vi ska jamfora nagra grupper pa skolan och jag ar inte saker pa om jag har koll pa allt, men whatever det gar sakert bra.

Maste erkanna att jag inte sett nagon kille hittills som "fallit mig i smaken" (dock var Lena och Emmas guide sjuukt snygg) men det kanske andras till lunch;) Nu ska jag tillbaka till arbetet och jag hoppas att det blir lite mindre drygt nasta lektion..

See ya!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar